Tuesday, 3 September 2013

Kemas Mengemas

Assalamualaikum~ 
 Oke nampak tak apa kat bawah ni
 
Hahahaa~
Masa untuk mengemas dah sampai dah.Mak dah bising2 dekat telinga aku sebab bilik bersepah.huhu
*lek2 r mak,byk masa lagi ni :P 
So,aku pun terpaksa merajinkan diri untuk kemas barang2 nak bawak nnt ni. *Heshh banyak juga rupanya. Kalau dah perempuan kan. Kalau lelaki kan senang. Aku selalu tengok time diploma dulu,kalau budak perempuan memang tak dapat la bawak 1 or 2 beg je. Paling tak beg besar dua,storage box lagi,baldi,plastik kasut lagi plus dgn bantal bantal and selimut. *cakap diri sendiri la ni. Kalau laki rilex je beg satu dgn bantal sebijik.

Then terjumpa kotak A4 ni ha. Tetiba plak rajen nak wat D.I.Y.  hohoo~Habes pembalut eiffel  kesayangan aku guna.haha.skali skala! untuk aku aku guna jugak. Malas la nak bawak 2 storage box,so aku amek la yg kecik ni.

Btw,time diploma dulu aku memang antara orang yg bawak paling banyak barang. Bila sampai bilik mesti roomates aku cakap 'eh,lela nak lari rumah ke'.. err,hampehh btl masing2. sabo je aku. Tapi an aku mmg camtuh.Aku suka bawak barang utk satu sem terus.Tamak tak?hahaha..lalalalaa~ 

Lagi beberapa hari je ni.So far barang2 dah 7% progress. Yang lain2 tuh tgl baju baju je nak masok dalam beg.Rilek ea.. Daftar Isnin kot. hehe~ So sapa2 yg nak mendaftar jugak tok especially to UiTM's and especially lagi Puncak Perdana,rajin2 la kemas barang oii.. hahaa..chau!

Wassalam~

4 comments:

  1. hahaha..sama la kite..kadan2 abah mun perli..kena beli lori sbb xmuat nak bwak barang mun :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan2..nnt tkot ade bnde xbwk lak an :P

      Delete